Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
загуба на антифриз
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от didko78 Покажи съобщениеколеги благодаря за мненията засега проблема е решен,спря да тече след наливането на добавката но ще я следяНякои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от DSlavev Покажи съобщениеЦената на нов радиатор ако си с климатик варира между 240-300лв
Comment
-
При мен не течеше от радиатора,а от някой маркуч подлизваше малко.Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
-
То и аз имам проблем с охладителната система на 145-цата ми. Колата я карах на майстор да я види дали тече, но ми каза, че не тече от никъде. Но след това с антифриза, който беше сипан в колата се свърши след има няма и 200 км. И в момента и доливам вода на колата, но днес мисла да ида да си взима течност за спиране на течовете и ще вида дали ще се оправи този проблем.
Моля да кажете какво може да и бъде на колата, защото има вероятност да я смена за 145 дизел. А ми се иска да си карам с тази засега?VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex
Comment
-
Първо не се занимавай с тия добавки - много е писано по форума за тях. Най-общо казано те вършат работа само, за да стигнеш до сервиза. Водата щом изтича и то горе долу бързо трябва да огледаш да видиш от къде е.
Викни някой, който да се качи в колата и да подава газ, а ти гледай отдолу от къде капе. Ако от никъде не капе трябва да си огледаш купето за вода. Ако имаш в купето причините може да са много - любимото ми на мен кранче на парното пак ще го спомена (смених вече 3 или 4 такива).
Ако и в купето нямаш е възможно да ти вкарва водата в двигателя, но тази вода трябва да отиде някъде. Не може за 200км да ти се изпари.
И не мисля, че ако имаш такъв сериозен теч, че за 200км да ти изчезва водата, една добавка ще ти помогне много.
Comment
-
С тези добавки само ще си омажете охладителната система и след това няма миене.
Свалете си радиатора и вижте дали може да се залепи ако е от него теча.
Моя го лепих преди 5 години и няма никакви проблеми до сега.
Comment
-
Мерси за отговорите, но ще вида кога точно ще стане това с радиатора, че отностно отговора на soldier, колата няма нито един от изброените възможности. Сигурно ще се кара колата отново на сервиз, че не съм много на ти с двигателя и предпочитам някой който се занимава с двигатели да я види колата.VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex
Comment
-
То и аз не разбирам, но тая вода трябва да отива някъде - това са 5-6 литра все пак. Все отнякъде трябва да тече. Въпроса е някой да подава газ за да се вдига налягането и да си покаже от къде е теча, иначе без да е запалена и без да се дава газ е напълно възможно да не тече. Аз те съветвам да го направиш това, защото при мен като ми изхвърляше водата и нещо не бях на кеф - дай при майстор, взе ми 85лв труд за смяна на кранче на парното, което мога и сам да го сменя и изобщо не е трудно, а оня ми разглоби цялото тъбло. За капак беше сложил някво кранче менте.
Не казвам да си смениш сам кранчето, но например, ако е от него, поне ще кажеш на майстора да ти го смени, а не после да ти обяснява смених ти радиатора - труд 100лв, части 100лв. А той реално е сменил един маркуч.
Поне като идеш на майстор стой там докато не я оправи, че може яко да те метне.
Comment
-
То като гледам и двигателя нещо не работи като хората. След запалване двигателя тропа (като че ли клапаните се удрят в метал, но се съм голям разбирач от двигатели). А и другото е, че когато не е на скорост оборотите играят надолу-нагоре. Друго, което ми направи впечатление е че при ускорение двигателя присецва до към 3000 - 3500 оборота (горе-долу в тази граница) и след това започва нормално да ускорява. През последните 2 седмици, колата е карана на Carrera 100, защото ОМВ-то във Враца на което майка ми е управител, трябваше да продава количество от Carrera 100 по 280 литра на ден. В момента колата е с масло OMW Bixxol SAE10 W-40. Ако може на следващата среща във Враца, ако някой от колегите разбира от двигатели, ще го помоля да го види и да ми каже какво мисли за състоянието му. Но ако трябва да я карам на майстор сигурно ще бъде към края на месеца.VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex
Comment
-
A работеща гледахте ли я за течове...щото и на мен така ми обясняваха, че не течала...а тя течеше само работеща и понеже беше много близо до мотора, всичко се изпаряваше
А онея за радиаторчето, след 4 смени на една и съща тръба накрая си спрях теча с това...
ПП.Не съм чел темата изобщо, затова може да те питам неща, които вече са коментирани...156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
Comment